Akut tandlæge Aarhus C

En del af AKUT TANDLÆGER

Aros tandlægerne er en del af AKUT TANDLÆGER. Det betyder at vi tilbyder akut tandlægehjælp indenfor vores åbningstider. Dette er uafhængigt af om du er eksisterende eller ny patient. Som erfaren tandlægeklinik ved vi naturligvis, at tandsmerter er blandt de værste smerter vi mennesker kan udsættes for. Derfor er akut tandpine eller andre former for smerter også afhængige af at blive behandlet hurtigst muligt. Derfor synes vi heller ikke, at du skal vente unødigt, når du kan få en tid hos os. Vi har en lang tandlægeerfaring, som medfører at vi kan udføre de fleste tandbehandlinger. Som akut tandlæge i Århus kan du få den rette behandling udført af nogle af vores dygtigste behandlere inden for deres fag. Vi har altid fokus på vores patienter og gør en dyd ud af at levere en omsorgsfuld og tryg behandling i rolige omgivelser.

Hvem er AKUT TANDLÆGER?

AKUT TANDLÆGER er en formidlingstjeneste, som gør det nemt at finde en akut tandlæge i ens eget nærområde. Tjenesten opstod i takt med den store efterspørgsel på det akutte område, hvorfor AKUT TANDLÆGER nu har samarbejdsklinikker i hele landet.
På trods af en sund tandpleje kan det alligevel ske, at noget akut pludseligt opstår. Derfor kan et akut behov for tandlægehjælp også opstå på alle timer af døgnet. Derfor er det rart at vide, at den nødvendige behandling og hjælp kan tiltræde, hvis det er nødvendigt. Det er her at vi som akut tandlæge i hjertet af Århus kommer ind i billedet. Har du brug for akut tandlægehjælp, så tøv endelig ikke med at kontakte os! AKUT TANDLÆGER hjælper mange akutte patienter hver eneste dag rundt omkring i hele landet, skal vi også hjælpe dig?

Akut tandlæge i Århus

Som akut tandlæge Århus er det vigtigt for os, at du føler dig i trygge hænder, når du besøger vores klinik. Derfor tager vi os også god tid, når du benytter os som akut tandlæge. På trods af, at der er tale om et akutopstået problem, så afsætter vi naturligvis god tid til hver enkel patient. Desuden gør vi en dyd ud af at være ærlige og gennemsigtige både hvad angår pris og procedure.
Som erfaren tandlægeklinik er vi naturligvis klar over at tandpine er blandt de værste smerter vi mennesker kan udsættes for. Af den årsag er det også i vores største interesse som akut tandlæge i Århus at hjælpe akutte patienter med deres tandsmerter, når der er størst behov for det! Selvom der er tale om et akutopstået tandlægebehov, så synes vi ikke at det er rimeligt at det skal koste dig det dobbelte af hvad det normalt koster at gå til tandlægen. Derfor tilbyder vi også fair priser og et fast lavt gebyr uanset dag og tidspunkt. Har du blot brug for telefonisk råd og vejledning er dette naturligvis ganske gratis og uforpligtende. Hvis du har brug for hjælp, vil vi gerne være din foretrukne tandlæge løsning!

Akut tandlæge

I Aarhus

Har du brug for en akut tandlæge tid, så skal du ikke tøve med at kontakte os!

Vi sidder klar til at tage imod dig!